قیمت سئو
نوشته شده توسط : رضا

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو فعالیت بهبود کیفیت و کمیت ترافیک سایت می باشد. اما موضوعی که در این جا مورد بحث است قیمت سئو می باشد. برای انجام و پیاده سازی سئو شرکت ها و سایت های زیادی وجود دارند که خدماتی را ارائه می دهند. و هر کدام حدودی را برای قیمت سئو در نظر گرفته اند. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آن که به مبلغ قیمت سئو توجه کنید، کیفیت و نتیجه کاری که بر وب سایت شما ایجاد می شود توجه نمایید. برای این کار می توانید به شرکت و سایت های متعدد که در این زمینه فعالیت می کنند رجوع کنید و با مقایسه سابقه کاری و نمونه کار هایی که ارائه می دهند قیمت سئو را بررسی کنید. قیمت سئو به 3 عامل بستگی دارد:

کیفیت ترافیک سایت: کیفیت ترافیک به معنای این نیست که شما موفق شده اید تمام کاربران اینترنت و موتورهای جستجو را به سوی وب سایت خود جذب کرده اید، بلکه شما باید محصولات و خدمات خود را به کاربرانی که نیازمند هستند پیشنهاد دهید.

کمیت ترافیک سایت: افزایش تعداد کلیک بیشتر از طرف موتورهای جستجو برای شما فرصتی است برای سود آوری بنابراین تلاش برای کمیت ترافیک هم مطلوب است.

نتایج طبیعی: جستجو از طریق موتورهای جستجو به معنی جذب ترافیک و کاربری بودن پرداخت هزینه و به فرمت طبیعی می باشد. تبلیغات و بنر های تبلیغاتی با این که باعث هدایت کاربر به وب سایت شما می شود ولی به معنای سئو سایت نیست.

علاوه بر این موارد وضعیت فعلی و میزان فعالیت هایی که باید بر روی سایت انجام شود نیز در قیمت سئو تاثیر گذار است. دقت داشته باشید سئو وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که با توجه به هزینه ای که می پردازید بهترین نتیجه را دریافت نمایید. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: